Közzétéve:

SZERETET GYAKORLAT

Szeretni, ami van 

Nagyon fontos a folyamat során, de a mindennapi életben is! Bárhol is állsz most, szeresd! Bárhogyan is vagy most, szeresd! Az ember észre sem veszi, hogy mennyit ostorozza, kritizálja magát a mindennapokban, ezért nagyon fontos, hogy minden helyzetben mondjuk magunknak: szeretlek! Tegyük fel, hogy aggódunk amiatt, hogy nem érjük el a kitűzött célt, vagy valamit nem tudunk megcsinálni.

Ilyenkor érdemes hangosan kijelenteni: szeretem magam, akkor is ha most épp aggódom. Szeretem magam akkor is, ha félek, hogy nem sikerül. Szeretem magam így, ahogy vagyok. Szeretem azt, ahol most tartok! Szeretem a céljaimat!

(Szeretettel ajánlom Werner Albass: Ne szenvedj, szeress! című művét, amelyben ezt a módszert, melyet T. Golas fejlesztett ki, mélységében megismerteti az olvasókkal.)

Szeretni a kételyeket, aggodalmakat, félelmeket is

Ha felbukkan egy-egy negatív érzés, sokan igyekeznek elnyomni. Ám ez nem célravezető, hiszen tapasztalhatjuk, hogy pont ettől bukkan fel újra meg újra. Tanácsos inkább meghallgatni, miért van ott, mit szeretne ez az érzés “mondani” nekünk. Ilyenkor is hasznos lehet, ha szeretettel figyelünk rá ésszeretettel fogadjuk önmagunkat is ebben a helyzetben, ezekkel az érzésekkel. Egy idő után nem marad más, csak a szeretet, ami egy magas rezgésszint és vonzza magához a hasonlót, ne feledjük! (Erről a módszerről és a panaszkodás szokásának elengedéséről bővebben olvashatsz Will Bowen nagyszerű könyvében, a Panaszmentes világ-ban!)

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.